Op 20 september was de wijkraad te gast bij buurthuis Toma voor het ondertekenen van het convenant wijk-en dorpsraden. Verder werd het uitvoeringsakkoord 2019-2022 voor de wijk-en dorpsraden getekend door alle wijk-en dorpsraden en wethouder Miriam Haagh. Tijdens de formaliteiten werden de deelnemers goed verzorgd met een "Moluks" buffet.

Per bestuursperiode worden deze documenten ondertekend. Zij zijn de basis voor de subsidieaanvragen van de wijk-en dorpsraden in Breda. Voor de wijkraad dus een belangrijk document om te tekenen.

Daarnaast stond de bijeenkomst in het teken van de samenwerking tussen de verschillende wijk-en dorpsraden. De samenwerking wordt nu vormgegeven door de kerngroep. De kerngroep overlegt over gezamenlijke onderwerpen en organiseert bijeenkomsten. Zo zal voor onze wijk het evenementenbeleid van belang zijn, maar ook verkeer en parkeren.

Recente berichtgevingen
21-09-2018 Nieuws: :Wijkraad tekent convenant wijk-en dorpsraden in de gemeente Breda en het Uitvoeringsakkoord